Intrebari Frecvente/Garantii

GARANTII SI RETURNARE

Garantia produselor comercializate prin www.zerozone.ro este oferita de catre producatori / importatori / distribuitori si este valabila in conditiile specificate in Certificatul de Garantie ce insoteste produsul ce va este livrat.

 

Nu se poate invoca garantia in conditiile utilizarii improprii sau incorecte a produsului. In maxim 12 de ore de la livrarea produsului, in cazul depistarii unor probleme de functionare, clientul poate solicita companiei noastre returnarea produsului/produselor, numai in ambalajul original, impreuna cu toate piesele si componentele continute si impreuna cu originalele documentelor comenzii respective. In acest caz, acestuia i se poate inlocui respectivul produs cu unul identic sau – daca acest lucru nu este posibil - poate primi inapoi suma platita pentru acel produs.

 

Toata responsabilitatea asupra acestor defectiuni revine in sarcina importatorului/distribuitorului.

 

Pentru informatii suplimentare rezolvarea unor eventuale probleme legate de garantie, service, returnare va rugam sa ne contactati telefonic sau prin e-mail la zerozone.ro@gmail.com si echipa zerozone.ro va sta la dispozitie de Luni pana Vineri, intre 9.30 - 17.30, cu exceptia sarbatorilor legale si a altor evenimente anuntate pe site.

 

 

 

Returnarea produselor

 

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

 

• Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de ZeroZone.ro

• Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de ZeroZone.ro

 

 

 

Renuntarea la cumparare

 

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

 

Clientul va putea solicita schimbarea produsului, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii coletului, fara penalitati si fara invocarea unui motiv. In cazul solicitarii unui alt produs, ZeroZone.ro va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.

In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator, ZeroZone.ro are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor.

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Pentru o buna desfasurare a procesului de denuntare unilaterala a contractului si returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, va recomandam sa faceti tot posibilul ca:

 

• Starea aparatelor si produselor returnate sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele 

• In cazul aparatelor de ingrijire personala sa evitati folosirea lor chiar si o singura data.

• In cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba, Clientul nu le poate returna cu defecte estetice sau defectiuni datorate utilizarii neadecvate.

 

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ZeroZone.ro are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

 

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Clientul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000. In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client.

Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, Legii 449/2003 si a altor dispozitii legale in vigoare.

Retur in 14 zile

Daca parfumul nu corespunde asteptarilor tale,iti dam banii inapoi

Deschiderea coletului

Pentru a te asigura ca ai primit ce ai comandat poti opta pentru deschiderea coletului

Platim timpul tau

Daca produsul nu se ridica asteptarilor tale iti dam banii inapoi plus un voucher pentru timpul pierdut.